vårtecken

Idag har jag och C varit ute på äventyr, handlat på Hemköp och sen fikat i Sävsjö. Städat upp lite och kollat på de senaste avsnitten av Project Runway på TV3play, spännande! Nu kom jag ifrån det jag skulle skriva om lite,alltså vårtecknen. När vi gick på gatan där i Sävsjö så såg vi...GÅGATANS KULLERSTENAR! Längesen man såg en gata nu tycker jag, bara massa snö så det tar vi som ett vårtecken.

Imrogon ska jag ut och ta snökort är tanken så man kan kolla på dom om två år när man har glömt bort att det faktiskt är snö på julafton ibland.
Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa boken som ajg måste läsa pga skolan, Tipping Point. Rätt intressant men illar itne att läsa saker pga tvång:P haha!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, i lördags hade vi snöfria gångvägar här i Skåneland, och fåglarna kvittrade när jag var ute och sprang. Då kan man snacka vårkänslor. Men nu är det ju snö så långt ögat ser igen. Det är en nu istid på ingång. ;) Kram

2010-02-23 @ 07:16:09
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0