Vill ha galaaaa!

Är sjukt taggad inför galan! Tror att det kommer bli superkul:) Det finns så otroligt mkt trevliga männisor på Friskis och äntligen så är jag ungefär lika gammal som de flesta med +-4-5 år och det känns skönt att itne vara yngst längre!

Aerobic idag och jag kunde det mesta, en jobbig vändning där det aldrig blir bra men John visade lite extra efteråt och det sitter nog som en smäck nästa gång. Någon jävel långt framme vid mig stank kattmat, skitäckligt! Men "over all" upplevelsen denna gången var mkt bra och jag fick ingen irritationskänsla över att jag inte kund och alltså ingen jobbig lust att gå ut. Jag gör framsteg!

Har sytt en hel del idag också. Dock så var det för hand. Min vita klänning med spets på som jag hade på midsommarafton var jag ju smart nog att stoppa i tvättmaskinen så spetsen är sönder lite överallt så det sitter jag och syr ihop nu. Klänningen är nämligen ett alternativ till ovannämnda gala!

Kom precis på att jag glömt att skicka in mitt CV och mitt cover letter till "urkund"(du skickar allt du lämnar in dit så kollar dom hur många procent som du har skrivit av andra uppsatser och texter) Måste komma ihåg att göra det imorgon!

Ohh, BTW så gjorde jag kladdiga chokladmufins idag. Tog kort men orkar itne hämta kameran! Goa blev dom iaf!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica

Vill se mer kort på din blog Maria!!:D

Och framförallt vill jag se hur din klänning inför galan ser ut!:D

puss och massa kramar från New Jersey!

2010-02-10 @ 02:47:22
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0