Wakeywakey

Ja håller på at vakna, tror jag. har varit på jobbet sen 10.10 och gick upp vid 9 så jag borde vara klarvaken!

Manboy, manboy, you can call me manboy, tralala....han är så fruktansvärt söt, men fruktansvärt ung, haha. Rätt låt gick vidare iaf. Jag tyckte att Pauline skulle gått direkt till final hon också. Vi hade trevligt hemma hos john och sen skulle vi till Karlssons men lille Oscar kom inte in så vi körde på O´learys. Sjukt längesen jag var där och de tittade inte ens leg, det var ju itne lika knökat med kö och grejer som för nått år sen så de gör väll allt för att få in folk:P

Ska jobba till 16.30 men ska stå lite längre, så länge jag kan innan jag måste åka för att hinna till Maries pass i jönköping vid 18. TAGGTAGG!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

whoop whoop ! =) de komemr bli awesome och ERIC SAADE var så sjuuuukt bra jag dog litegrann!!

2010-02-15 @ 13:38:54
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0