-16.6

Kul att jag var tvungen at gå upp kvart i 7 idag, fast det är min lediga dag! Sotaren ska komma mellan 8-11 idag, kan dom inte vara lite mer specifika?!:P
Iaf så ringde mamma nyss: "Maria, vet du vad jag såg när jag gick till jobbet? Dom andra husen har skottat på taket så den stegen där uppe är fri, det har itne vi gjort....."
"ja, jag hoppas du inte tänkte att jag ska ge mig upp på taket för att skotta?"
"Nej nej, absolut inte, men du får hitta på något att säga till sotaren när han kommer"

Hahha, okej, ska jag spela söt och oskyldig eller vadå?
Kollade recis temperaturen ute och det är -16.6. Stackars sotare, fast dom är ju inne hälften av tiden:)


MAAAASSSAAAGGGEE!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0