7/1

Jag kollar inte min statiskit så ofta, skriver inte för att att få många läsare. Men iaf så kollade jag nu och jag hade läsarrekord den 1/1. Folk hade väll inget bättre för sig när de låg hemma på årest bakisdag, hehe!

Rätt körigt på Friskis med mycket folk som ALLTID kommer i klungor. Det är som dom samlar ihop sig utanför och när de är 20 st så går de in, men hellre mkt folk en folktomt helt klart:) Många söta killar idag med, vart har dom hållt hus innan?
På vägen dit så skulle jag backa ut min bil strax efter att grannen gjorde det. Intressant det här att en kvinna på 40-45 år har mindre koll på vinterväglagstekniker än vad jag har. Hon sätter sig i bilen, lägger i backen och kör gasen i botten. Vad händer. Jo hon kommer ingenstans i halkan utan det flyger snö och grus åt alla håll och granne nummer tre får putta på så hon kommer ut. Sen hoppar jag in i min lilla tax, lägger i backen och petar lite löst på gasen och biller rullar lätt och smidigt ut utan minsta problem. Sen hamnar jag bakom en annan bil i en rondell som inte kommer framåt. Antar att personen i fråga hade i 1an och gasade en hel den han/hon med. Tog ett tag innan bilen for iväg. Jag måste såklart stanna på samma ställe och försöka komma ut men lägger direkt i 2an och kommer iväg utan problem här med. Känner att jag har skrytit färdigt nu eller vad säger ni? (Tror den mesta credden går till pappa som lärt upp mig) Haha, men lite sånt måsta man ju med få skriva även i landet LAGOM. Ödmjukhet nästa!

Fick en knäpp när jag kom hem och har slaviskt kollat på intervjuer med Pattinson, mamma säger att jag är besatt...Min fråga då är, kan man vara inte besatt? Men jag tror ju på honom och Kirsten, tycker de ser kära ut i alla intervjuer och de ser bra ut tillsammans också, och utan mig så får hon ju bli andrahandsvalet:P

Såg Glee precis, höll på att missa att det gick idag men som tur var så upptäckte jag det i tid. Väldigt invecklat, hur ska detta gå tror vi?

Klockan är bara 22.15 men mamma och syster sover redan, what to do? Hade gärna börjat med min stickning, men jag kan inte lägga upp maskor(?) så det går ju inte.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0