And it's coming closer

Jag taggar träning med Victoria. Har aldrig gått på hennes pass så det ska bli spännande.(Min ordinare Mr J är ju i Thailandet!) Håret är en katastrof men känns ju extremt onödigt att duscha innan man ska träna så jag får låtsas att det är svett, haha! Efter det drar jag mig 45 minuter söderut för att spendera lördagen hos pappa och C, vi ska bestämma tapeter:D Jag tror jag ska ha en fototapet i mitt rum(Jag passar på att tapetsera om där inne nu när allt annat ska fixas) om mina bilder är bra nog så blir det självklart en New Yorkbild, skulle inte säga ner till en Rob-tapet heller men risken finns väll kanske att man itne vill ha honom där om några år:P

Pappa och C har valt en skithet fondtapet som ska vara bakom deras säng och nu ska jag bara hitta en till rummet på övervåningen, om de inte ska ha sin så tar jag den utan tvekan!

På söndag ska jag jobba på Friskis i Huskvarna. Jag sk aöppna vilket jag är lite orolig över! Har itne öppnat själv sen innan USA och Huskvarna har en massa koder till allt som jag inte kan, men jag får helt enkelt telefonterra Désirée!

Har några läckra bilder på lite spindelnät som sitter på vår husfasad:


Frost:)






PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

oj 30 juni? det är alldeles för länge kvar ... så fort jag skivit klart min tenta så ska jag läsa läsa läsa =) bra tt jag ska till lj sen, då finns de inte mkt annat o göra än o läsa haha !!

2010-01-15 @ 14:25:36
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: stylebyfashion

Intresserad av handsmycke, huvdsmycken, armsmycke, armband, halsband m.m. Kika då in på www.stylebyfashion.se. Vi har smycken för alla olika åldrar och personligheter.

Vill du kanske rista in ditt namn eller någon annans, ett speciellt datum kanske? Bestäm själv.



Bli vän med oss på facebook (http://www.facebook.com/stylebyfashion?ref=profile) där kommer alla nyheter in innan dom kommer upp på hemsidan.

2010-01-15 @ 14:31:05
URL: http://stylebyfashion.se
Postat av: Karin

Hihi, New York-tapet i lilla Nydala? Du tror inte att stackars "Vita Huset" får prestationsångest? ;)

2010-01-15 @ 18:18:39
Postat av: ida

oj oj oj , det låter riktigt bra ju :) jag längtar redan .. ska strax fortsätta läsa boken, jag har ont i huvudet men jag tror att det har med abstinensen o göra haha.



hur va träningen idag? var det ett bra pass?

2010-01-15 @ 22:51:55
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

vadå? du har inte bloggat om hur det var ?!?!



ja jag ska åka på rehab, jag måste nog de. eller snarare isolation från omvälden because he's everywhereeee!

2010-01-15 @ 23:01:18
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0