Årets första skidåkning!

Så igår så åkte jag runt 8 mot Gislaved för att hämta upp Angelica och sen åka vidare mot Isaberg. En timma i kön för att Angie skulle få hyra sin snowboard och sen ut i backarna! Känns alltid så naturligt att swisha ner för backen fast man inte har åkt på ett år, jag är som gjord för detta:P

NAgelica har en lite speciell åkstil(haha, döda mig inte om du läser detta:P) Hon står hela tiden på hälarna och åker i sick-sack ner för backen, gud vad jag skrattade när jag upptäckte detta, men det gick ju rätt snabbt ändå:P Satans jävla kallt rent allmänt dock, -15 grader ch mina händer tappade sin funktion, great. Så det blev först lunch och sen en fika med varm choklad och en kexchoklad:D Fick supergod middag hemma hos henne sen för hennes föräldrar hade främmat, bra tajming av mig! Räkcoctail och så fläskifilé med klyftpotatis. Sen så drack vi ett glas vin till maten och delade på en flaska resten av kvällen. Hamnade framför Men In Black 2 och så somnade vi båda två tills vi blev nerkallade för efterätt! GUd vad trött man blir efter en heldag i backen kände mig som en levande död;) Sov där som ni kasnke förstår pga alkoholintaget:P

Idag har jag pluggat en del. Ska prata i grupp imorgon och sen på onsdag ska mitt och Helenas arbete in och det är vi efter idag nästan klara med, ska finslipa lite på det efter lektionen imorgon. Sen så blir det optikern imorgon och så ska jag stå i repan halv 5. Har en del att göra denna veckan men det känns bara kul. Ska dessutom få en ny uppgift imorgon eller på onsdag som ska in nästa måndag så det är ingen vila här inte.

Nu ska jag duscha och mitt hår kasnke tom hinner torka nu när det är så kort:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0