Bildlös

Har upptäckt att min blogg varit fruktansvärt bildlös den senaste tiden:P Ska försöka ändra på detta, men itne just nu:P

Familjejympa under jobbpasset och de är la för härliga de små 3-åringarna! Ska ha en egen om 5 år är tanken, men vem vet hur det blir. It takes two to tango som det brukar heta:)

Har dippat morötter och gurka med min lilla famillia och så kollade vi på Sound of Music. Upptäckte att jag aldrig sett slutet, har aldrig sett bröllopet eller flykten och undrar då genast vad har jag gjort istället? Man kan ju itne sluta kolla innan slutet?! Imorgon ska jag träna på mosters pass vid 18 och är lite rädd för jag har varit på Friskis varenda dag denna veckan och vill inte börja bo där som min kära kusin:P Han och Oscar var förresten här idag med lite gifts från Thailandet. Fick två linnen som ni får se senare, hur fina som helst iaf. Tuva fick en the Rolling Stones t-shirt, cooling där!

Förövrigt så är jag gräsligt hårig på huvudet! En millimeter längre och jag tycker att denna längden på andra ser skitskabbigt ut så på torsdag ska det av en bit. Jag och C ska åka till hennes frisör i Vrigstad. Only the best is good enough så en liten bilresa på 45 minuter är ingenting när det gäller håret:p haha!

ska se om jag kan hitta nån gammal bild bara för att:P



Godnatt!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0