Dåliga matvanor

Jag har riktigt kassa matvanor just nu. idag åt jag tre pyttiga mackor till frukost/lunch vid 2 och sen inget förrens kl 6 och sen popcorn vid 8! Extra intressant att min plan för livet är att jobba med kost, haha! "Gör som jag säger och inte som jag gör" eller vadå? Nej nu måste det bli skärpning! Jag vill ju gå ner 6 kilo(Gick upp 10 i USA men har redan(?) gått ner 4) och då kan man inte hålla på såhär! Kroppen ställer ju in sig på svält och gör itne av med många kalorier alls=baaaaad!

Men nu är det helg och mamma hänger över mig som en hök och ser till att jag äter. Det är itne så att jag inte vill äta utan jag blir itne hungrig så ofta och i och med det så glömmer jag bort att fylla pa med mat. det ska ju vara bra med regelbundna mattider så jag får väll ställa massa larm med 3-4 timmars mellanrum varje dag:P haha!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, vill åka pulka men har alla skidbyxor hos pappa och det är högst otroligt att jag kommer i ett par av tuvas:P Sen så måste man ju får sin syster yster att vilja åka pulka med sin gammla syster istället för kompisarna:)

Nej nu ska jag sova, klockan är mkt vilket också  betyder GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PIERRE!! 22 ÅR, going mot 30-årskris:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

kan du ju inte utgå ifrån. nån jag vet vem de är ? pierre ?!?! ;)



JAG MED, fast först vill jag läsa ut boken ;) hahah!

2010-01-09 @ 00:20:51
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0