Det är bara vatten

Har haft riktigt kul på friskis idag, med undantag för de 4 killar som tog en evighet på sig i omklädningsrummet och som inte gick utanför dörren förrens 20.50 fast vi stänger 20.30. Jag var lagom road!
Iaf så har vi en ny spinninggrej, spin puls där alla har et pulsband på sig och kan se sin puls på en stor skärm i salen. Alla hämtar pulsband och sändare hos oss i repan mot pant och lämnar tillbaka det efter passet. Första gången för mig så kom på rätt snabbt att jag inte alls ville ta emot de genomsvettiga pulsbanden utan vi bad dom stoppa ner dom i en plastpåse, men sändaren fick man ju ta trots allt.
Så jag får en blöt sändare av en äldre man och när han gått säger jag "mm, lagom mysigt det här!" till min repavärd. Mannen vänder sig om "Det är inte svett, jag tvättade precis händerna" (inte otrevligt eller något sånt utan mer med glimten i ögat, jag menade inte bara honom utan om hela grejen att jag inte vill ta i andra svett men för honom lät det ju såklart som att jag pratade om honom!) Vi började iaf skratta och det gjorde han också sen hade jag svårt att sluta:P Det blev inte bättre av att repavärde grymtade värre än en gris när hon skrattade. Mina kända tårar började iaf rinna när jag skrattade som mest.

Precis när jag kört på motorvägen så känner jag att jag har friskisnycklarna i fickan så då fick jag vända för att lämna dom också!

Jag är sketatrött så nu ska jag stupa i säng!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0