Fireflies

Har nu tagit tag i min handtvätt så den hänger på tork och en maskin vittvätt är på, känner mig superhuslig:P Nu är det bara rummet kvar som absolut behöver städas!

Lyssnar på Owl City - Fireflies tycker den ger en sån glad och mysig känsla:) Träning vid 18 och jag är så stolt över att min träning funkar nu! Kanske att jag får bort de resterande 6/10 kilona från USA rätt snabbt. eller så blir det muskelr och så går jag upp, det har jag varit med om innan när jag tränat mycket. Det är ju bra såklart men det känns inte kul när man går upp på vågen:P Tur då att jag inte väger mig alls ofta i vanliga fall, haha!

Alpernaresan känns rätt långt borta nu alltså. Riktigt svårt att hitta en vecka som vi kan åka och denna gågen är det itne Stinas jobb, utan min skola. Går ju måndagar och onsdagar och varje vecka så MÅSTE(inlämningar eller obligatorisk lektion) jag gå antingen måndagen eller onsdagen! Det ända jag kan komma på är att det lutar åt sälen och så åker man tis-sön en av veckorna när jag kan skita i onsdagen. Men vi får se, det kanske skiter sig helt och hållet.

Träning vid 18, tagga!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja dom har så konstiga uppfattningar om oss därborta .. vi får visa dom hur vi egentligen är ! ;)



duktig du är som tränar, skulle gått vid 18 idag med men tog en svängom på gymmet istället ;p är maries nya bra eller? måste testa de nångång snart! :)

jobbigt med skolan men så är de o plugga, de är en del måsten ;) men nån lucka kommer du hitta - trust me!

2010-01-24 @ 17:09:30
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja men nåt i den stilen jaa ! för det ä ju det som är den riktiga sanningen ! ;)



har du fixat det med bibblokortet?? :P jag är i skolan imon hela dagen ifall om du behöver hjälp :)

2010-01-25 @ 11:19:51
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0