Första skoldagen

Men shit! Kom precis på att min första skoldag är imorgon! Visste ju att jag börjar på onsdag men tänkte inte på att det var imorgon!!
Jaha nu då? Måste jag ställe mig och välja kläder och allt sånt nu? Haha, jag orkar inte så det får bli jeans och nått linne precis som vanligt:P
Jag börjar 8.30 så det var tur att jag duschade innan för det kommer jag väll inte hinna imorgon, om jag vill sova så länge jag kan. Lite jobbigt att jag inte vet vart jag ska! Vet numret på salen så jag hoppas att det är bra skyltat på IHH!

Wish me luck!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

vad är det du ska plugga?

2010-01-19 @ 22:42:56
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0