Gäsp

Dixi ville sova i min säng inatt och det började bra med att hon låg vid mina fötter, men sen på något sätt så flyttades hon uppåt och låg till sist raklångt utsräckt överallt! Jag fick itne en blund(Jag lider ju dessutom av akut jag-kan-inte-sova-med-någon-i-min-säng-syndrom) och vid 3 så tyckte hon att det var dags att gå upp. Jag stapplar ner i trosor och T-shirt bara för att mötas av en lika pigg hund på nerevåningen coh plötsligt ville båda gå ut. Måste varit en rolig syn. Jag iklädd pappas feta stövlar som går till knäna, ett par trosor på det och så pappas jacka, det blåste som 17 och när jag väl kom i säng igen så tog det ett bra tag innan ben och rumpa tinade upp.

Jag och C har precis beställt lite från HM. Jag valde en jacka, en bikini och en BH och C ville ha två par byxor så vi får hoppas att det passar. Ville så gärna ha ett par svarta mockasandaler med klack men de var slut, fanns bara 41or kvar!

Ska åka till Jönköping om 30 minuter för att spendera kvällen på Friskis i Huskvarna.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahahah tur att han är ung föralltid ;)



jo baksmällan börjar ta sig efter x antal flaskor vatten och satc avsnitt ;)

har de vart en bra helg ute i skogen?! ;)

2010-01-17 @ 19:15:22
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja de är ju de som är problemet .. men fem år har du ju iaf på dig !?

2010-01-17 @ 19:56:42
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0