God morgon!

Jag har varit upp sen tio, men har ännu inte gjort något vettigt. Ska ta en dusch och sen tänkte jag laga chicken teriyaki som jag gjorde i princip varje vecka i usa, kan bara itne komma på vad jag hade till! Pasta eller ris? Snacka om kasst minne men det är bara att testa sig fram:)


Min bästa vän i USA:) Jag smugglade med mig en hem:D

Jag fattar inte vad Spotify håller på med. Om man söker på Lady Gaga så kommer inte "the fame monster" upp utan bara äldre skivor. Hmm igår var det iaf så, nu bara för att jag skrev det så funkar det, haha!
I eftermiddag ska jag, pappa och C kolla på sängar för de behöver en ny till det nya sovrummet och så ska vi till Ikea och kolla på lådor till det nya vardagsrummet på övervåningen och så ska vi kanske provköra en bil till C. Älskar ny-bil-lukt:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahah ja jag och emma fattade inte de först o ba varför i helvete äter dom muffins till frulle? sen i la såg vi ju att de va typ en brödbit haha :P sista dagen i ny skulle vi festa till de med starbucks kaffe (somvanligt) och två magnolia cupcakes va. vi höll på o spy efter en hahaha!



jag längtar tills john kommer, oj oj oj. då börjar beach 10 ;) haha.

åh chicken teriaky, mums. ska vi luncha nån dag efter 25e när jag har fått pengar förresten?!?! :)

2010-01-12 @ 13:15:42
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0