Har motionerat fläsket;)

Kom till Friskis vid 15 för att John bad mig komma då för att öva på låtarna som jag ska leda. Upptäckte att de anställda hade "kris"möte(har varit lite kaosaktigt i repan nu i januari med allt folk) så jag hade inget att göra. Moster hade pass som började vid 15 så jag hoppade in där och körde i 35 minuter tills John var klar och då körde jag dom låtarna två gånger och det tog 25 minuter och sen passet på det. Så 2 timmar höll jag igång idag och var HELT slut vid 17 men då var det bara att duscha och fixa för att jobba i repan till 20.15.

En mamma som ringde och var fruktanvärt otrevlig! Hennes son hade inte fått studentrabatt för han glömde visa sitt kort, han kom på det samma dag men fick höra att han inte kunde få det i efterskott, vilket vi normalt inte gör. Men som jag sa till henne: Om det är samma dag så skulle jag ge honom det i efterskott utan tvekan och att det var synd att personen han frågade itne gjorde det, men vad får hon ut av att vara otrevlig? Inte direkt så att jag vill hjälpa henne om hon bara skriker i luren. Ett trevligt sett och jag hade ordnat så att hon fick rabatten. Nu bad hon om mitt namn och så skulle hon maila till chefen, "do it!" sa jag:P

Har kollat på Idol efter att jag kom hem och tycker det är så synd att Peter åkte ut, han är ju så rolig, eller mest ser han så rolig ut nät han dansar. Skitlång och hypersmal;) Gapskrattade när Willy dansade han ser ju också löjligt kul ut:P

Ska till Friskis imorgon vid 9.15 så det blir ingen jättesen kväll, känns som jag bor där numera!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

är du på friskis vid två? då kommer jaaag =)



hahaha ja men dom är katastrof. det värsta är att jag själv inte riiiktigt vet vad jag har gjort, men nåt har jag ju gjort .. alldeles för mkt fest denna veckan ..



och du ... är de inte john som är chefen hon ska mejla/ringa? HA HA HA! eller är de johan thor? :P

2010-01-23 @ 13:14:14
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0