I just placed my order:)

Fick ett mess igår från kusinen "Nåt du vill ha från thailandet? Puss" Vilken underbar fråga:P Svaret blev "någon fin klänning, ett fint linne eller ett par converse" Väntar med spänning på vad det blir!

Ska ner till Friskis idag igen, men denna gången är det bara 2 timmar och jag får knappt nått betalt. Men det är kul ändå att träffa alla andra friskusar:D

På tal om nånting helt annat så har jag börjat med lite ny kvällsläsning, lite annorlunda och lite mer utbildande, haha!

Svenska orboken med 70.000 ord och fraser, wihoo. Gjorde några gamla högskoleprov, eller jag gjorde bara orddelen och det gick inte så bra:S 26/40, 27/40 och sen 21/40 haha. Mamma kunde typ varenda ord som jag hade fel på!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

åhh nya converse DET GILLAR VI! ;D hahah



japp exakt, ovanligt namn. som alla ljare vet vilka vi är på vårt efternamn ;) lj is the shit haha.



jag går till halv fem på onsdag så jag kan inte gå då serröööö ... så jag håller på o leja folk till torsdag istället ;) och du, gå aldrig på LEIFs pass!! FYYYYYFAN

2010-01-11 @ 14:08:18
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0