JIBS

Förtsa dagen på JIBS avklarad(Jönköping International Busieness School)Rolig lärare och klickade direkt med en trevlig tjej som heter Helena. Skönt att ha någon i klassen att prata med:P
Försöker nu komma in på sidan med all info om kursen men mitt användarnamn och lösen funkar inte. Var och pratade med dom idag och de berättade hur jag ksulle göra men det funkar inte!

Har ont i nacken och kan inte vrida nacken alls mycket åt båda håll men har ingen aning om vad jag har gjort, så hoppas att moster kan ta sig an mig imorgon förmiddag och ge mig en massage innan jag ska jobba på Friskis runt 16.
Träning var jobbig som vanligt men jag fuskade lite och skippade det sista varvet på stationerna och stog utanför och pratade med Dessie istället:D Åkte förbi astrid på garnshopen på vägen hem så hon fick visa mig hur jag ska avsluta. Nästa onsdag ska jag dit igen och så ska jag börja på en tröja som jag har spanat in, skitsnygg!

Imorgon kommer John och Oscar hem! Längtar så efter min söta kusse och det ska bli skönt att ha honom hemma igen<3

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

yeeeey de klart vi kommer ! ;D jag kommer la vara där nästan varje vecka antar jag , haha ! :P



kul att du träffade nån direkt. jag SA ju de !! ;D

2010-01-20 @ 20:29:46
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha i told you so, de är skitskoj o gå i skolan =) sen är de en del o göra men inte AS AS AS mkt, det går i perioder. men snart kommer du upptäcka kåren och då är du fast ;) hahaha! hur verkar kursen vara då?



ja jag tror jag går fel utbildning. ska gå en KY till spåtant istället ! ;) där sa du nåt!

2010-01-20 @ 20:59:32
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

japp japp ! ;) vi ska ha princess of pedsex kväll, dvs vi tjejer som är med i pedsex.. killarnas variant heter cocksex, och därför kallar vi oss för cocksex bitches ibland med ;) haha. fyndigt va??



ja men de låter ju perfekt =) tentorna slipper man ju gärna, du har det bra du!!

2010-01-20 @ 21:50:41
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

hahah exakt, det är preciiis så de ska va vettu ! ;)

ja de måste du göra, kostar typ 250 eller nåt tror jag, så de är bara o göra. sen har du full acess till kåren, AWESOME MARIA !! ;D



ja de förstår jag iofs, men de är förjävligt haha. salstenta är det värsta jag vet !

imon är det puuuls, tagga tagga tagga ! ;D

2010-01-21 @ 11:23:09
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0