Korthårig!

Har precis varit hos frissan med C. Det blev kort, mitt alltså. Hennes var ju kort redan från början, men belv kortare såklart:P 1,5 dm åkte av och det känns lika udda som vanligt att dra fingrarna genom håret så det tar slut snabbare än väntat, haha. Köpte med mig två balsam och en hårinpackning hem också. Tack C!

Har skruvat ihop en av möblerna(en bänk i skinn) från IKEA och de 4 låga byråerna ska inte skruvas ihop förens allt är klart så man har nånstans att ställa dom. Imorgon åker jag till jönköping runt 9 för att träffa helena vid 10 så att vi kan plugga, tror jag åker hem till mamma en sväng först för att hämta min bil, trivs bäst i den:D

I helgen ska vi tapetsera hallen i tillbygget så pappas bror från Gbg kommer hit, inga barn ska med tyvärr men alltid trevligt med besök:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

OH MYY, faan att jag inte kan gå på pulsen imon för jag vill SE ditt hår ju !! =) mår jag inte för dåligt på söndag kanske jag få pallra mig till pulsen helt enkelt .... =)

2010-01-28 @ 21:28:21
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0