Larm ggr 2

Skola idag och gud vad vi går igenom mkt varje gång! På fredag och nästa tisdag så ska jag och Helena hänga på högskolans bibliotek och känna oss coooola samtidigt som vi plugga både för det enskilda och vårt pararbete.

Efter skolan åt jag lunch ute med mamma, trevlig att jag faktisk är hungrig vid 12 nu för tiden när jag inte äter frukost vid 11:P Problemet är nu på andra hållet istället. Precis efter rasten i 10.30 så kurrar min mage så hela rummet hör, dags att ta med en frukt att äta kanske?

Drog vidare till Fiskis för att se om det hände något kul då jag hade några timmar att slå ihjäl innan jag skulle stå i repan vid 15. Precis när jag bestämmer mig för att ta en tur på stan så går brandlarmet. Ingen reagerar typ, men tillslut står det en ltie klunga i loungen. John sprigner ner för att kolla i vilken sektion larmet gick, ställer upp dörren och efter nån/några minuter så går inbrottslarmet för att dörren varit öppen för länge. Så brandarmet som har en lååååång jämn ton utan avbrott ackompanjeras av en pip pip pip, som är satnas högt. Tillslut fifflar någon fram en kod för att stänga av inbrottslarmet och sen kommer brandkåren och får av det andra. Ingen brand i sikte:P

Jobbade mina två timmar och fick åka hem med mamma(åkte med henne in till stan i morse så slapp ta bilen) handlade grillad kyckling på vägen hem så det har jag mumsat i mig nu!
Massage vid 9.30 imorgon, LÄNGTAR!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

ja på högskolan är de inga meningslösa föreläsningar, typ .....



ahaa hur går du på onsdag? jag ska till skolan vid lunchtid nämnligen :)

2010-01-25 @ 20:12:44
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja man antecknar som ett cp, och då har du ändå ingen tenta o tänka på ;)



okej, om duvill ha hjälp med bibblan så ska jag till skolan o 1, hämta ut sittningsbiljetter, 2, kolla så jag är medlem i spj och 3, kolla om vaktis är där.. och är klar strax efter 12 =) just so you know, så vill du ha hjälp kan du ju hojta!

2010-01-25 @ 21:07:59
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha ja det är så det går när man är en engagerad student ;) mkt o fixa o stå i.

ajamen jag kan följa med dig dit med så får du allt gjort =) men vi ska hämta biljetterna vid 12, sen innan det gå till vakis. sen öppnar expen vid 12,10 så kanske 15-20 över vid ihh entren kankse? jag kan ringa när jag är finito? :)

2010-01-25 @ 21:25:10
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ohhh yeeah , i give ya a call ! :)

2010-01-25 @ 21:51:06
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0