Mardröm

Hade en sån hemsk dröm inatt. Inte en riktig mardröm kanske men det var hemskt för mig:P
Jag och stina var nere på stan i Jönköping och jag hittade en annons om en etta som någon ville hyra ut, anmälde mitt intresse och fick efter några minuter veta att jag fått den och skulle skriva kontrakt. Gick till banken för att göra det(?) och dom gick igenom min ekonomi och vi kom fram till att jag hade 2 kronor kvar att leva på när allt med lägenheten var klart. Var skitglad för att äntligen få flytta hemifrån men så fort jag kom utanför dörren på banken så bara "vad fan! Jag har itne ens sett lägenheten, tänk om den är skitliten och jättesunkig" jag visste inte ens var den låg. Tanken på att gå back redan innan jag flyttar till göteborg var inte heller så lockande.
Gissa om jag blev glad när jag vaknade och insåg att jag fortfarande bor hemma hos mamma:P

Igår beställde jag min och Helenas bok som vi måste ha till kursen och blev glatt överraskad när den bara kostade 105 spänn efter att ha hört alla andra studenetr klaga över alla böcker de måste köpa. känns som jag har valt rätt kurs alltså:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

du har verkligen valt rätt kurs din glidare ;D



ja det är helt enkelt så du får lösa de. och sen leva ut till max nu i vår helt enkelt ;D du måste gå på mina sittningar!!! :)



ses snart !! :)

2010-01-22 @ 14:50:52
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0