Mitt i maten

Är mitt i matlagningen, men jag mitt pucko glömde sätta på vattnet till pastan så nu är ju kycklingen snart klar och vattnet kokar inte ens:P Mina barn gillade min teryiakikyckling som mest om jag lät den råa kyckligen ligga i såsen ett tag innan jag satte på spisen, men då var risken stor att köttsaften åkte ur köttet och det blev vita små klumpar i hela såsen som inte såg så aptitligt ut:S Så idag stekte jag kycklingen lite först och hällde sen på såsen, ser trevligare ut men kycklingen får inte lika mkt smak och blir alltså itne lika god:P Såg dessutom att såsen går ut om bara 3-4 månader och flaskan är nästan helt full, men kan inte tänka mig att den blir särskilt dålig även fast datumet har gått ut. När den inte går att använda längre kommer nästa fråga...Hur ska jag få en ny?! Får åka till USA bara för att köpa det, haha!

Schillivippen:D


Kommentarer
Postat av: ida

nej jag gjode inte de, höll mig till bagels. heaven on earth, mums ! ;D



ja jag menar de =)

haha din kyckling låter dock smarrig, man borde la kunna köpa en sån sås i svedala med?

2010-01-12 @ 15:32:47
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Emmy

smaskigt :)

2010-01-12 @ 18:16:56
URL: http://lillaems.blogg.se/
Postat av: ida

jag vet inte, jag kan inte för mitt liv förstår de. det som är så GOTT :D



haha maria, du hittar aldrig exakt samma ;) de fattar du laaaaa. men ännu en anledning att åka tillbaka ;)

2010-01-12 @ 22:30:56
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0