Nyår!

Man kan väll säga att kvällen började vid 12 då det var pass på Friskis. Sen stannade jag och Johanna kvar i omklädningsrummet och bastun till 17, haha!
Sprang ut på stan för inköp av hårspray, strumpbyxor och en BH då jag kom på att jag glömt packa ner en!

När vi väl skulle ta oss till Johanna så frågade jag "Var har du ställt bilen?" "Bil? Jag har ingen bil!" "ehm, inte jag heller! haha" Vi trodde båda två att den andre hade bil, så vi fick skjuts med Johannas syster som lyckligt nog var på stan och skulle hem.


Carros helgalna glasögon!


On the way

Lite småfix när vi väl kom dit och sen anlände vi hos Johannas pojkvän Tom vid 19. 7 killar plus jag och Johanna, haha! Grabbarna hade chockande nog fixat en supergod middag med både förrätt och huvudrätt:D

Sen kollade vi på hockey(!!!!) ett tag innan det blev Rock Band!

Johanna känner sig som en Rockstar!


Haha, vi ser rätt lika ut, båda med mobilerna i högsta hugg!


Några av killarna.




Hahaha, även om denna bilden lätt kan se fejkad ut så är den helt äkta. Skulle ta en bild på Johanna, då tappar hon ett chips med dipp i den fina soffan och här är resultatet;)


Hehe, what are they doing?




Schnyyygos


Självklart hade vi fyrverkerier;)





Sen spelade vi spel. Veckans värsta, och precis osm på klassåterträffen så drog vi bara frågorna och folk fick säga vad de tyckte. Mkt underhållande, haha!
Vid 2(?) drog vi till en fest på Kålgården där det inte hände så mkt efter ett tag fick jag skjuts hem av Hampus, mannen till höger här ovanför, som var nykter dagen till ära:P. När pappa hörde att jag fick skjuts hem sa han "Nykter på nyårsafton? Det är nästan lite suspekt:P"


HAPPY NEW YEAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0