Ögongodis

Securitasvakten som kom när jag stängde i Huskvarna idag såg heeelt okej ut:P Himla trevlig var han också, men jag är ju sen sån fjant, eller o andra sidan, vad ska jag göra? "öhh hej är du upptagen eller vill du dejta mig?!" Skulle inte tro det. Hoppas att jag får träffa samma snubbe nästa gång jag stänger!

Helt okej jobbpass förutom att jag fick en utskällning av en annan fuktionär för att det inte fanns några rena trasor i gymmet. Här har jag tvättat stup i kvarten för det finns så satans få trasor så man får tvätta när fem stycken är använda. Det är som att någon äter trasor för det blir färre för varje vecka tycker jag. Iaf så kom hon senare och bad om ursäkt för att hon var så otrevlig och jag kunde bara hålla med:P Men vi pratade iaf ett ltiet tag och allt verkade lugnt på båda hållen.
Mellan 12 och nu så har jag ätit så kasst! En Twix, en banan och en clementin. Jag som skull bli bra på det här att äta. Nya tag imorgon helt enkelt!

Imorgon ska jag träna Johns puls(WIHOOO, OM vi är glada att han är hemma? ATT vi är!) vid 16 fast jag ska dit redan vid 15 för att lära mig rörelserna till de låtar som jag är med och leder. Sen direkt efter så ska jag jobba i repan till stängning, kanske får jag en het securitaskille igen:P(tråkigt nog är det nästan säkert inte samma:() Kul sätt att spenderas sin fredag men vad gör man:P Upp tidigt på lördag för att(gissa?) jobba på friskis, men bara en sån där obetald kortis på 2 timmar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0