Ojojoj!

Det blev ingen snabb handling direkt. För det första så missade jag avtfarten på motorvägen och det var en evighet till nästa avfart. Sen så var det ju massvis med SNÖ! Det gick i 70 på motorvägen!
Att hitta vad jag skulle ha gick relativt smärtfritt förutom att de inte hade några färska räkor så det fick bli frysta:D Bilen var ehlt snötäckt när jag kom ut efter 40 minuter och så åkte jag vilse igen och fick vända långt åt helvete och så var det såklart bilkö för nån jävel körde som en snigel.

Sen gick det ännu långsammare på vägen hem, 45-50 på en 90 väg. Hela turen tog 2,5 timma istället för 1 timma, max 1,5. Men så mysigt det är med snööö, LOVE IT! Var ute med hundarna precis och jag som sopade trappan när jag kom hem och nu var det dubbelt så mkt som då, säkert 2-3 dm! Tror fan jag ska åka pulka i min ensamhet imorgon:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: lotta

åh jag vill åka pulka med dig

2010-01-05 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0