Orättvist

Bloggen jag nämnde för inte så länge sen om Victor som hade cancer skrivs ju av hans mamma och idag hade hon lagt upp ett ett klipp och såklart så har tårarna trillat nerför min kind när jag kollar. Där tultar han runt och skrattar och leker och känns så otroligt verklig, och så kommer jag på att han inte finns här mer. Vem bestämmer sånt? Vem som får leva och vem som inte får det. Det får mig att känna ännu mer att det omöjligt kan finnas en gud. Den gud som jag isf skulle tro på skulle inte ta ifrån någon en son som inte har hunnit att fylla två år, som har hela livet framför sig. Omöjligt!


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja vi är ju lokalisar så vi kan alla nicknames ;)



haha ja det var verkligen KA-TA-STROOOF- jag som är otränad tyckte inte ens de va jobbigt, han hade kass musik, fel låtval till div rörelser, skumma rörelser.. listan kan göras lång!



jaaa den bloggen följer jag med, så sorgligt

2010-01-11 @ 22:34:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0