Pain in the....eye:P

Vet inte vad det är med mina ögon. They hurt! Jag började med linser i 7an-8an nån gång så har använt det i 7-8 år nu så jag vet hur det kan vara, ibland när man är trött känns det som du har 25 kg sand i ögonen, skitskönt. Men detta är något nytt för mig. Hela ögat gör liksom ONT! Det känns inte torrt eller kliande utan bara ont. Så nu fick de små jäklarna ploppa ut och så ska jag prova ett nytt par imorgon. Har inte använt dessa så länge och de ska hålla i 30 dagar så kanske tar turen förbi optikern för att få ett nytt par om jag orkar:P

Har precis sett Let's dance. Måste säga att det är väldigt underhållande och roligt:) Har inte bestämt mig för vem jag hejjjjar på än men det visar sig nog. Är det nån som vet vem Rabih har hoppat in för? Tycker han är seg så hoppas att det inte var någon roligare person innan honom, haha. 

h&m-katalogen kom för nån vecka sen men jag har inte kollat i den förrens nu. Kollade bara lite snabbt men fastnade inte för så mkt, någon tunika och klänning och bikinis såklart(love it!) men inte så mkt mer. Jo förresten, ett par grymt heta leggings(i katalogen kallat treggings, never heard of?!) Men en lite beställning ska vi nog kunna ordna:P haha.

Saknar mitt blonda hår lite, fast bara lite:) Trivs himla bra som brunett!

På tal om något helt annat så har jag en pojke i huvudet just nu. Känner inte personen i fråga alls väl, men han är het:D OCH(!) det är inte Pattinson:P Jag gör framsteg och kan nog skippa terapin:P haha!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

vem är han vem är han??? :)



åh den är jobbig, men säs 7 är ju värdelös. inte alls bra utan lucas o peyton ju =/ dom är ju huvudromansen faaaaaaktiskt! buhuuuu.



och nu är jag igång med eclipse igen = besatt!

2010-01-09 @ 00:02:09
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0