Pärlor:)

Jag städar mitt rum, hittar mina pärlörhängen som jag letat efter, tar på mig dom, går ut i vardagsrummet, och vilken film går på tv? Flickan med pärlörhänget såklart:) Spooky:P haha!
2 minuter senare var det inte lika kul när jag fick ett paper cut mellan tummen och pekfigret!
Iaf så kom jag att tänka på alla filmer som jag såg i min stora mysiga säng på mitt rum i USA på dagarna. (nämnda film var en av dom, läste dock boken först) Det var riktigt trevligt att ligga där inne helt själv och kolla på film. Man fick låna hur många man ville på biblioteket 2 minuter från mig och så fick man ha dom i en vecka! Kommer på lite saker då och då som jag saknar. För någon dag sen när jag pratade med Erica på MSN så var det henne jag saknade, SOM FAN!! Take me back, if just for a day!

Jag ska jobba 10.15 imorgon så jag funderar på att gå och lägga mig nu så jag är redigt utvilad när jag går upp, sen så slutar jag vid 16.30 och kl 17 kommer Stina och hennes mamma hem till oss. Lite kul att våra mammor är vänner faktiskt. Den senaste tiden har gammlingarna umgåtts mer än oss!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

jaså, vem är han vem är han? nån jag vet vem de ä? jag DÖR av nyfikenhet!!



haha den var totalt ojulig. jag hade en julstjärna i fönstret men that's it. passar inte med rött härinne ;)



ÅHH ska vi åka tillbaka? lets just do it!

2010-01-10 @ 00:42:32
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0