Pounding head

Jag har dunkande huvudvärk så jag tror att jag borde gå och lägga mig nu, men är inte alls trött så vi får se hur det blir.

Hade en väldigt rolig kväll på Friskis. Jobbade bara 19.30-21.30 men vi hade jättekul vi tre som var där, finns ju inget värre än att stå med några torrisar som inte öppnar käften!

Imorgon ska jag hämta Tuva i skola så vi kan åka pulka, storasyster-lillasystertid är viktigt, speciellt när det är så många långa år mellan oss:D

Taggad för träning på onsdag, redan nu! Haha. Men jag vet hur slut jag var efter förra gången och hoppas nu på att det ska gå lättare:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hoppas ni får roligt i pulkabacken! :)

2010-01-19 @ 11:10:38
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0