Puckon

Hamnade av en händelse på Discovery channel(?tror jag) där de visade otroliga olyckor. Mycket var filmat med kamerorna som sitter i alla amerikanska polisbilar. Mycket var också just poliser som stannat någon på tex motorvägen och så kommer det en anna bil och kör in i polisbilen.

Jag tänkte faktsikt på detta mer än en gång när jag bodde i USA att poliserna skiter i var nånstans de stannar någonstans, har varit med om att jag helt enkelt inte kom förbi för att det stod tre polisbilar i vägen som hade stannat en bil på vägkanten. eller som på Tv nu, i en av de tre filerna på motorvägen, inte ens i vägrenen står dom. Konstigt att folk kör på dom eller?

Visst får man väll inte stanna på motorvägen i Sverige ens om du har polisen efter dig? Måste man itne svänga av på första bästa avfart?

Nog om trafikregler:P Mamma tycker att jag ska vända om min dygnsrytm lite så jag inte lägger mig vid 01 och går upp kl 10-11 nån gång, så jag tänkte gå och sova snart. Men jag tycker att det verkar bäst att ta det lite i taget för annars kommer jag bara ligga i sängen hela natten och vända på mig.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

jaa jag gjorde de innan men jag har inte fått nån leveransrapport än .... :S



åhh jag dööö på edward maria ... igår FÖRLOVADE dom sig innan jag stängde ihop för dagen ... varför kan inte jag få vara bella? varför? varför? VARFÖR?!

2010-01-15 @ 13:32:19
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0