Skiing

Imorgon ska jag upp tidigt. Kl 7.45 ska jag sitta i bilen på väg till Angelica och sen vidare till Isaberg. Lika bra att ta vara på dagen och vara där strax efter att de öppnar kl 9! Jag är taggad men tror att några av USA kilona har satt sig på mina vader för pjäxorna var itne direkt lätta att knäppa igen.

HAr tillbringat större delen av dagen i högskolans bibliotek tillsammans med Helena. Uppgiften var inte lika lätt som vi trott och det tog låång tid att knåpa ihop en sammanfattning av en obegriplig text. Vi är inte klara så det blir till att ses igen på tisdag. Sitter nu och försöker få ihop lite punkter att prata om på måndag då man ska prata om sin kulturella och personliga identitet i grupper i klassen. Inte lätt det heller och är glad att jag egentligen inte behöver kursen då det känns lite ostadigt just nu!Jag menar, vilka är sveriges tre absolut viktigaste kultur info? Sitt inte för nära någon på bussen? haha:P

Nej nu ska jag nog gå och sova och så skjuter jag upp detta tills på söndag. Varför göra idag, det som du kan skjuta upp tills imorgon(övermorgon)?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0