sladdelislir!

Kände att jag behövde röra lite på fläsket så jag åkte hem i tid för mosters pass vid 18:) Tog ett bra tag att åka eftersom det var jäkligt halt!
Passet var jobbigt men roligt såklart, Älskar att gå på pass, blir alltid lika glad:D
Påväg hem hade jag jättekul faktiskt. Först så ser jag bilen som åker framför mig in i rondellen verkligen åka rakt in i rondellen. Haha, hon fick sån sladd så istället för att åka runt prejade hon rakt fram:P Hände ju inte så mkt eftersom det var massa snö men kul var det. Johanna hade ju sett en bil snurra runt ett helt varv i en rondell och sen köra vidare:D Så eftersom det knappt var några andra bilar ute så slirade jag runt en massa hela vägen hem, satt och fnittrade för mig själv som en galning, det är ju så KUL!! (Med förutsättning att jag slirar av egen vilja, om inte, så är det fan något av det värsta jag vet!)

Nu hemma så har jag kollat på "Kvinnan med jätteben" Helt jävla stört! Hennes ben väger 95 kilo och ena benet var 90 cm runt om, alltså mer än runt min överkropp! Mamma vågade inte kolla men jag tycker sånt är intressant så hon fick ägna sig åt sin stickning istället:) Sen så var det turligt nog So You Think You Can Dance, så det var jag ju också tvungen att glo på, dom är så underbart duktiga!

Försökte registrera mig för min kurs med men det fick man inte göra förens den 18 januari så jag antar att kursen börjar efter det.

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0