Slappdag

Sotaren hann komma innan min massage och det var ju bra, annars hade jag fått leta upp honom här i området(alla här sotade idag!) för att ge honom nyckeln. När han kom så ursäktade jag att vi inte skottat taket och fick till svar "Ingen fara du är itne direkt ensam om att inte ha gjort det!" Lät lite bittert men sen sa han inget mer:P
Hade massvis med knutor runt skulderbladen men tror att moster fick bert de mesta. Bara en kvar som säger *knäpp* varje gång jag tar upp eller ner armen:P Får knåda den som sjutton idag och hoppas på att den försvinner.
Fick en ansiktscreme av moster då jag hatar den från Nivea som jag köpte för ett tag sen. Den är från Swissform(genom alpnareing) som hon säljer. Luktar gott men har inte testat den än så jag återkommer om hur den är.

Funderar på att träna Johns aerobic vid 16 men man ska itne träna efter en massage. Nu har det gått så lång tid mellan så att jag kan gå om jag vill men känner mig lite seg så jag hoppar nog det och kör gym en timma/en halvtimma innan stationpasset imorgon istället. Var dum och bokade en optikertid imrogon när jag är i skolan så den måste jag ändra nu då. Borde gå snarast möjligt d mina ögon är alkisröda efter några timmar med linserna och det ser itne så trevligt ut och är antagligen inte så bra för ögonen heller.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0