Stick...a

Maries pass var HARD! Eller passet visste jag ju hur det var, men med stationerna också så ville jag inget annat än att lägga mig i ett hörn och dö! Men jag överlevde och gjorde mig iordning för att åka till Garnshopen astrid. Fick ju garn av John i julklapp(han är kompis med Astrid) därifrån så nu tänkte jag att det var dags att ta tag i detta. Hon har stickcafé på onsdagar vid 18 och jesus vad folk det var! Jag kom iaf en lite bit på min halsduk/nackkrage och ifall jag är klar med den till nästa onsdag så ska astrid hjälpa mig med en grovstickad skitcool tröja som jag såg där idag.

Mamma var också med och hon är la för rolig! Efter nån timma så kollar hon på mig
"Har du inte målat dig idag?"
"Nej jag har ju precis tränat och orkade inte"
"Jag tyckte väll att du såg annorlunda ut! Jag funderade på vad det var"
Jag menar, hon ser mig ofta utan smink. När hon säger så så låter det ju som att jag aldrig går utanför huset osminkad:P

Jag har iaf kollat på SYTYCD precis och nu är jag redo för sängen!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

jag veet jag dör lite grann =) både på han och boken nu. kan inte sluta läsa =) haha !!



ja de klart de är, du är så pysslig maria ! :P

2010-01-14 @ 07:47:11
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha ja du låter gammal när du säger så ! ;)



japp jag ska kolla på direkten, ROB ROB ROB :D

2010-01-14 @ 16:38:20
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0