Stiger i status på Friskis:P

Jag ska få en egen friskismail! Känner mig lite viktigare och lite bättre:p haha! Nu blev det helt plötsligt väldigt många mailadresser att komma ihåg. Hotmail, högskolan och friskis, tur att man har relativt bra minne:P

Tog ltie bilder nu, ville ha något nytt till min header så smetade på läppstift, massa läppglans och så lila glitter på det, men det blev bättre med bara läppstift och 10 kg läppglans än med glittret. Dessutom så tog det många minuter att få bort allt klet från läpparna och nu är det glitter i hela handfatet, mitt ansikte och mina händer!

Litet sur för att jag inte ska på Johns aerobic idag, har ju bestämt det själv men jag är så trött i hela kroppen. Tror att jag har gått ut lite för hårt med träningen. från 0-100 på ingen tid alls. Nu har jag lagt upp ettt schema:
Tisdag: Johns aerobic
Onsdag: Maries station
Fredag: Johns puls
Söndag: Maries puls

Vadå trångsynt? Jag vet om det och erkänner att jag inte är bra på att vidga mina vyer när det kommer till pass, men jag vet att deras pass är bra så varför riskera att hamna på världens tråkigaste?! HAHA!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0