stööörd!

Får panik på mammas dator(den jag sitter på nu) Varje gång som man stänger ett fönster så så hakar allt upp sig, så tillslut har man 576 miljoner fönster upp och hittar inte nånting, så det är bara att stänga ett och så får man stänga alla:P

Iaf så städar jag mitt rum just nu...eller...jag tog en välförtjänt paus:D Hittade grejer från USA som jag skickade med mamma hem. En liten broschyr från mitt college med deras Crime statiscics, haha! "Välj oss, vi har bara 3 rån varje halvår:P" Jag vet inte riktigt vad det står faktiskt, har inte orkat läsa för den är så tjock, men nånting sånt måste det ju vara:)

Hittade mina prov med, i psykologin. Fick A, A+ eller A- på alla utan ett, då fick jag B så är måttligt irriterad över att jag aldrig fick något slutbeytg. För att få det var jag tvungen att betala runt 4-5 tusen extra och det hade jag inte lust med. Är väldigt stolt över dessa betyg eftersom jag fick bättre än många amerikanare som förstår betydligt fler ord i böckerna än jag gör:P

Nej, jag borde återgå till min städning!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0