Stuvning

Efter skolan så tog jag mammas bil(vi åker tillsammans på morgonen nu för tiden) till IKEA för att köpa lite grejer till nya rummet hos pappa. Fick åka upp till lagret för att hämta grejerna coh sen blev det stuvning, och omstuvning:P Ett himla shå(?) att få in allting i bilen. En av grejerna var två meter lång så nu sitter jag med ett paket tryckt mot ena sidan av huvudet när jag kör. Insåg rätt snabbt att detta aldrig skulle få plats i min lilla golf så jag tar mamams bil ner till pappa idag och så får hon ta min till jobbet imorgon. Jag litar inte riktgit på min mammas bilkörning så jag hoppas bara att jag får tillbaka min bil i samma skick som den är nu!

Snön har kommit igång ordentligt nu så jag hoppas bara att det inte kommer ta allt för lång tid att åka. Men först ska jag på Maries station vid 16. Lite nervös inför imorgon och frisörbesöket. Kommer bli så att jag bara kapa ett par dm utan att göra nånting allt för spejsigt!
Skaffade IDkort i skolan idag med så nu kommer jag in när jag vill:)

Just det, på lördag eller sändag så ska jag och Angelica åka skidor i Isaberg, 20 minuter från där hon bor, fan vad kul det kommer bli!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0