SYTYCD

Mmm så bra!
Älskade Bianca och Victor! Allt var bra! Musiken passar, kläderna passar de passar bra ihop! Vackert. Önskar att jag också kunde dansa lika bra:) Diggade verkligen grottmänniskorna också men kan inte komma ihåg vad dom heter och har letat på hela youtube utan framgång!

Vänner på Tv och jag ska snart sova! Har provlegat i sängar idag och lekte lite med dom(elsängar(?heter det så, troligtvis inte:P) upp och ner och upp:P Provade även en tempursäng och shit vilken shock när jag slänger mig på den och AJ! Eller ont gjorde det väll inte men så hårt. Man är ju van vid att sängar är mjuka och fluffiga. Efter ett tag så sjönk man ju ner lite och det var rätt skönt, men det är inte en säng för mig. lycka till med att mysa liksom!

Godnatt, puss


Kommentarer
Postat av: ida

ohh de låter smaskens ;D eller cream cheese och kalkon, MUUUUMMA :D



hahaha skulle hon skicka en sån till dig då? hygglooo ! :)

2010-01-12 @ 23:10:07
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0