Tapetshopping

Vi har shoppat tapeter idag, 35 rullar och säljaren verkade väldigt nöjd över att han fick just oss:P
Pappa och C valde den heta tapeten till fondväggen i sitt rum och sen en naturfärgad till resten och en svagt blommig till resten av nybygget medans jag till vardagsrummet på övervåningen valde en med träd i svart, silver och vitt(hur kul låter det? men den var väldigt snygg, ni ska foton när jag får hem rullarna) till en fondvägg och sen silverskimmrande till resterande väggar. Håller på och försöker ladda upp en bild till min fototapet på ställets hemsida men det vill sig inte alls. Har inte bestämt vilken bild än, men antingen NY eller Hawaii blir det:D

Middagen var riktigt trevlig och jag har druckit ett X antal glas vitt vin. Jag har alltid trevligt på middagar med 40+are har alltid gillat att sitta vid de vuxnas bord sen jag var liten, tyckte barnbordet var skittråkigt:P
Ett tag pratade vi om en tjej som bor här och är ett eller två år äldre än mig och som bygger hus med sin kille i närheten och att det kändes så sjukt långt fram i mitt liv att jag inte ens kunde se det. Men så kom mitt vinfyllda huvud på något brilliant " Fast iofs.....Robert Pattinson sa till Ellen DeGeneres att han letar hus, vi kanske blir tillsammans och letar hus ihop, då vore mitt liv komplett" Haha, det var i princip ingen som visste vem han var så hela uttalandet sket sig.

Nu ska jag snart gå och sova tänkte jag, sitter och lyssnar på Kings Of Leon men vill sätta på en av filmerna jag har på datorn, men då kommer klockan va väldgt mkt innan filmen är slut. Hmmm får se vad jag hittar på!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: nje, jag ska ju flytta till studentrum så det blir inte så mkt att inreda. haha. :P

tapeterna med träden låter coola.:)

2010-01-17 @ 09:22:44
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: ida

HA HA HA HA HA ! det va bästa kommentaren maria, och vem vet? det är ju så planen ser ut och remember, dreams do come true, everyday! ;)

2010-01-17 @ 13:30:18
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0