Ugh

Trevlig träning! Riktigt bra pass måste jag säga, kanske lite väl snabba rörelser på nedvärvningen men det är väll en smaksak kan jag tänka mig:D
Tankade på vägen och fick order att köpa godis i alla dess former. Dock så har vi inget vardagsrum längre då de har slagit upp väggen mellan vardagsrummet och den nya tillbyggnaden. Pappa och C trotsar allt byggdamm, brädhögar och annan skit medans jag håller mig i köket och vill att kvällens Let's Dance ska läggas upp. Tycker itne att bara de olika danserna räcker. Man vill ju höra juryns åsikter också!
Just nu har jag på Grammisgalan på Aftonbladet men orkar itne kolla hela tiden utan lyssnar bara just nu och tittar om något låter intressant!

Imrogon ska vi som sagt kolla på tapeter och sen på kvällen ska vi till pappas kusins familj på middag, vi bor nästan grannar och det är alltid kul att umgås med dem:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

men de hade faktiskt inte kommit upp då, så deeeeeeeeeeet så ! :P



hahaha kan du inte göra de?? snälla, jag skulle dö lite om du gjorde de, han är verkligen i behov av det!!

2010-01-15 @ 23:55:20
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja men had ejga sett de hade jag ju läst deeet fattar du ju ;D daah !



haha ja jag har hört att han ångrar att han inte tränade mer inför new moon ... åh edward. :) men jag HATAR jacob!

2010-01-16 @ 11:24:53
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

I KNOW!! :D nu är de snart fight i min bok så jag ska snat fortsätta läsa med spännd förväntan ;D

2010-01-16 @ 11:48:07
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag vill också tapetsera om, men uuups, jag har ju inte ens en lägenhet! Haha. Kul att göra om och nyinreda och allt sånt där. Lite avis här nere i Skåneland. Kram <3

2010-01-16 @ 21:05:57
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Lotta

vilka vilka? kicki?mats? vem?

2010-01-17 @ 02:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0