Underbara syster

Jag kan mycket väl ha världens underbaraste syster:) Hon blev inbjuden till ett litet kalas hos en tjejkompis som jag av erfarenhet inte tycker sådär väldigt mkt om, hon är all over och ingenstans på samma gång och gillar ingenting och pillar på allt:S Iaf så frågade mamma om hon ville gå dit, och det ville hon och så sa hon "Jag är den som leker mest med henne i skolan för jag tror inte att det är så många andra som vill det, och mig spelar det ingen roll, jag gillar att leka med alla" Hur underbart är inte det? Jag är en stolt storasyster!

Vi har nu packat ner alla julsaker och jag fick en liten reality check då mamma säger
"du kan ju packa ner det som du vill ha i en egen låda så kan du ta med det sen"
"Va? Vart ska jag?"
"Ja du bor ju själv nästa jul?!"
"...ja just det, det gör jag ju..."

Hur läskigt/helkul känns inte det då?

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

haha jag vet inte? tog nog bara de från luften, och att han fyller år idag .. typ! :P



ohhh, spara ner massa saker för annars har man inte ett skit, som jag ! ;)

2010-01-09 @ 11:59:23
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0