Vanilj

Tog precis en väldigt behövlig dusch och snodde lite av vaniljscrubben som jag gav henne i julklapp så nu doftar hela jag underbart av vanilj:D
Pulkaåkandet var riktigt roligt. Vi åkte i en kohage här precis där jag bor där jag och Stina alltid åkte när vi var mindre. Vilka minnen<3
Vi gav oss på att åka på åkern brevid också men det var inte lika lyckat, alldeles för lite lutning !Jag åkte där ibland när jag var mindre också så på något sätt länns det som att all plogning mm har gjort lutningen mindre men vad vet jag?! Nästan tur att det itne gick för det tar 40 år att gå upp för hela åkern och man är helt slut när man kommit upp så inget man gör allt för många gånger:P

Jag har en tvätt som väntar på att hängas och sen är det SYTYCD ikväll, längtar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0