Vanilla!

Sitter här och äter vaniljyoghurt, tycker det är så himla gott:D Dock så tog jag det sista så imorgon blir det inte en lika kul frukost:P

Det känns som att jag har lovat mamma att göra nånting idag men jag kan inte komma på vad:S Men vid 16 ska jag träna Maries stationspass och sen efter det ska jag på stickcafé hos Astrid som har granaffären på klostergatan. jag har hört att det ska vara mycket folk så det är lika bra att vara där tidigt så man får en stol.
Tanken är att jag ska fixa mina jobbansökningar idag också för det har jag ju skjutit upp sen jag kom hem, haha!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lotta

http://www.youtube.com/watch?v=RY9fJ3s-TUg



bästa uppträdandet någonsin

2010-01-13 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0