2,5 timar kvar

Jag vill gå hem nu, inte om 2,5 timmar. Står här och snaskar på naturgodis. Youghurtgodisarna är itne alls särskilt goda, alldeles för mjuka och värmen har ändrat smak på dom tror jag.
Kom på att kanske inte alls vill sluta, måste nämligen diska när jag kommer hem:P

Mina fötter är svarta på undersidan för jag springer runt barfota. Fick ett sår på hälen när jag och lotta åkte korv(bananbåt?!) och det skaver i skorna, jag som har så mkt skor och så måste jag välja ett par som gör ont?

Har adressändrat och kollat på hemförsäkring och massa annat nu när jag inte har nått att göra på jobbet. Läste ut en bok på två dagar med. Uttråkad?! Jag?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0