alors on danse

Diggar låten, mkt! Spelas på NRj just nu och själv står jag på jobbet i huskvarna. Om 14 dagar går flyttlasset till Göteborg, jag är taggad till tänderna:D:D The down side är att jag ska åka själv med sällskap av John och ska köra min egen bil med kärra, inget problem så långt, megaproblem om jag måste backa dock. Morfar skulle öva backning med släp med mig på visingsö för 2-3 år sen och herrejävlar. Kruxet är ju att man ska vrida ratten åt det håll man vill att kärran ska gå och det känns helmysko, sen når vi en liten punkt då det blir tvärt om och man måste lägga om ratten för att fortsätta svänga åt samma håll! Får skicka ut John för att reka att ingen backnign behövs:P

Har köpt en fin vattenkokare från obh nordicas chilliserie, har ju redan brödrost och smörgåsgrill i samma hittade även en skitfin gjutjärns ungsform från husqvarna på en loppis. Mamma har likadana och de är itne lätta att hitta. 30 spänn fick jag punga ut, haha!

Nu svetts jag ihjäl och måste sluta!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0