Ett liv? Vad är det?

Haha, nej jag skojar bara. Jag har ju faktiskt ett liv, bara itne imrogon(idag). Ska jobba 11-21, kuljul! Detta vägs upp med den fjantigaste tiden i mitt liv, 20-23 på onsdag.
Idag har jag städat och städat och städat på jobbet. Först städskrubben, sen klistermärke på en fönsterruta, sen alla entrédörrar och sen var jag ute på parkeringen och vägen runt DTn och sopade upp all skit som låg i skarven mellan vägen/trotoarkanten. Tog runt 2 timmar och jag har en blåsa i handen efter sopborsten.

Nu har jag kollat på sex and the city och hängt tvätten i alla reklamer och det är dags att sova.

Just det, dagens höjdpunkt var att efter jobb ocht räning så hämtade jag upp Stina som hade fixat en superbra picknikckorg som vi tog med oss till Västersjön och avnjöt i den faktiskt rätt så kalla vinden. Men då satt vi i skuggan med så vi fick nog skylla oss själva. Jag tog ett dopp också för att bli av med lite donken-fett och friskis-svett:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0