Great...

Älskar att jobba när taket i gymmet läcker in och man får placera och omplacera hinkar på femtioelva ställen där inne. Sen går man över till att rengöra kaffelmaskinen och ser att sumpen har möglat, mmmmmmysigt. Sen så funkar inte musiken och var femte minut kommer det någon och ber mig sätta på musik. Puh. Nu är iaf musiken igång och jag slutar om lite mer än en timma!

Helgen var toppen. Fredagen bjöd på jobb, sen äkta slapp i soffan med mina nya favvochips: Havssalt och gräddfil. Lördagen tillbringade jag med Angelica. Först en tur till Dalvik och hennes nya lägenhet(som btw är jättefin, och stoooor om man jämför med min.) Sen gick vi runt på IKEA i 5 timmar och shoppade till våra lägenheter båda två:D Tog dock en paus för en kort promenad till Soya för lunch. Snäll som hon är så följde hon med mig mhem och jag fick snabbt göra mig iordning för Kalles överraskningsfest på piren. Vi var minst 20 pers som sat där vid två bord och kalle fick en fin röd färg i ansiktet när han kommer in och vi börjar sjunga för honom:D

Se tog vi oss hem till kalle och jonatan för mellanfest och sen gick vi ut, till huset av alla ställen. Det var vi och 10 pers till typ. Men fan vad kul vi hade!haha! Mitt i mellanfesten tog vi en tur till akuten med emelie också var öga var totalt rött och gjorde ont, så det blev en spolning och sen tillbaka igen.

´nej, kanske ska tvätta lite

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0