Haha, jag dööööör!

Lyssnar på nrj och de spelade nyss upp ett nrj vake up call. Knappen och hakim(eller en av dom iaf) låtsades vara Robert Pattinson och sa till henne att hon vunnit en dejt med honom. På sån där fin lite svensk engelska och jag trodde aldrig hon skulle gå på det. Men jooo då. Hon började stamma att hon var shakin' och blev helt tyst långa stunder, haha. om det hade varit jag hade jag skämts som faaan!

Iaf så sitte rjag på jobbet som alltid nu för tiden när jag bloggar:P Slutar iaf vid 14 och ska se om eveline ringer mig då så vi kan träffas för första gången sen USA. (hon åkte dessutom hem tidigare, typ efter två månader:P) Hon är visst i min fina stad i 2 dagar:)

Sen ikväll ska jag och lisa gå på eclipse. Fattar inte att jag inte sett den än, jag som är ett twilight-freak:P.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha inte ens jag hade gått på det ;D och då är jag BLOND och har en icke fungerande hjärna på morgonen!

2010-07-31 @ 22:07:12
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0