Kladd och bra

Just nu blandar jag kladdigt jobb på ett 25-35 gradig mc donalds med sol och bad när jag hinner. Att det får vara så jäkla varmt på jobbet utan att någon bryr sig är ju ett mysterium i sig, det måste ju finnas några regler om arbetsmiljön?

Idag har vi firat min födelsedag med mammas sida och det var VARMT att sitta ute(i så mkt skugga som det gick). Vi grillade kyckling och så bulgursallad och pastasalld till det. Vattenmelon och fetaost till förrätt och gino(jordgubbar, nektariner och mango med vit choklad) i små folieknyten på grillen, helt underbart. Mormor och morfar hade med sig helt otroligt goda jordgubbar från vårt land på visingsö.

Paketskörden var till belåtenhet och den coolaste presenten lyckades mamma med. Hon har alltid envisats med att köpa udda, lite alternativa presenter till mig(turligt nog alltid med ett till paket med nått mer "normalt" innehåll) och det har varit allt från "öhh, tack?! till nått helt okej, till riktigt bra saker. Dagens var skitcool. En tavla en tjej har målat och spänt upp på en ram. Ska ta ett kort så ni får se den.

HAr blivit riktigt gammal och dissade festen som john bjöd med mig på för att stanna hemma och bada med min mamma, syster och min mammas vännina och sen grilla med en massa grannar. Jisses, och jag har itne varit ute och festat på ett litet tag heller! Jag skyller det hela på värmen:P

Jo just det. Igår betalade jag min första räkning, ever! Hade lite problem med hur jag skulle skriva och trycka men med lite hjälp från mamma så fixade jag även detta:D Första hyran är härmed betald! Nu ska jag bara gå från kontantkort till abonemang också så kanske jag kan räkna mig själv som vuxen?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0