Semester

Jag har semester, så jädra skönt! En av mina två hela veckor som jag har. Är på landet hos pappa och C och kusinerna med familj är också här såklart. idag ahr vi padlat konot och badat från en flotte. Igår tog jag, pappa, kusin lotta och hennes pappa båten och raceade på sjön, stannade till vid ett "nytt"(för mig och lotta) badställe med superbra botten och fina klippor:D Grillning all the time och imrogon/idag fyller lotta 20 så det är kakkalas i stor skala. Snarast möjligt ska det bli korvåkande av(bananbåt?!) Skulle blivit av igår men vi hittade inte pumpen och idag började det åska.

Nu ikväll har alla fyra kusinerna kollat på prinsessan och grodan med popcorn och lite gin och tonic, mumma!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0