busy life

Det är inte lätt att jobba 07-17 varje dag kan jag informera om, inte blir det lättare av att man står upp hela tiden och att alla maskiner gör så det börjar pipa i mitt öra. Trots det så är det riktigt kul. Inget som jag skulle vilja jobba som senare i livet men 4 dagar är nog lagom:)

Borde egentlgien sitta och plugga och det ska jag göra kl 8 tänkte jag, så har jag en timma innan greys börjar! Fast just det. Jag spelade ju in förra avsnittet och har itne hunnit kolla på det än, så då måste jag ju spela in detta också. Fy vad tråkigt. Får spela in dagen och kolla på förra veckans samma tid. Vad intressant för er. Anteckna noooga!

PUSS

ps. idag är det 2 månader minus en dag tills jag flyttar!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0